dilluns, 18 de maig del 2009

anell dibuixat




M´encanten les peces de roba antigues, plenes de puntes i brodats, petits llacets o pedres cosides amorosament. Aquest és el meu petit homenatge. Un anell de plata envellida amb pol.límer pintat, seda i boletes de corall. El seu preu és de 60 €.

Me encantan las piezas de ropa antigua, llenas de puntas y bordados, pequeños lacitos o
piedras cosidas con amor. Este es mi pequeño homenaje. Un anillo de plata envejecida con
polímero pintado, seda y bolitas de coral. Su precio es de 60 €.

13 Comentários:

Pam López ha dit...

Angels! M'agrada molt aquest anell!!!

Quin es el seu preu?

Molt xulo! Moltes felicitats!!!

Maria Morell ha dit...

Com m'agrada aquest anell Àngels!!!! Quant val???

Molts petons!!!!

Mònica ha dit...

Aquesta anell m'inspira la mateixa sensació que tinc quan entro a casa vostra. És preciós.

Kukadellum ha dit...

Gracias Angels!
Qué bonito está tu blog... Huele a flores y a cerezas :)
Cómo estás?
Un besazo! Muac!

Àngels Álvarez ha dit...

Gràcies per els comentaris.

Anònim ha dit...

Pam i Maria dijo...

El proper pas és contestar als comentaris als nostres blogs!!!

Petonets!!!

Col·lectiu Eterna ha dit...

Molt bonic, sembla un confit.

Anònim ha dit...

Fe de erratas....

No haviem vist els teus comentaris!!!!

Perdó....

Jajajajajaja!!!! WAPAAAAAAAAA!!!!!!!

Sebastià Martí ha dit...

osti, osti, estem donant vida al blog... vuelveeee a la vida Franky, vuelveeee! (truenos)

Mondo Ilustra ha dit...

Àngels moltes gràcies per els teus comentaris! ;) M'ha arribat el mail que has enviat del café moomah! boníssim!!! He fet un post al blog de mondo ilustra!

Petonets!

Maria Morell ha dit...

Hola!!!

Les cuetes dels ratolins en la imatge que he penjat, no es veuen gaire... però en el definitiu si que hi son!! :D:D

Gràcies wapi!!!

David Arnau ha dit...

Hola Angels!! jo també he tornat a la blogsfera!! (cada vez somos más). És molt chulo aquest anell, és Àngels al 100 per cent.
un petonet.

Anònim ha dit...

Eh! Jo vull nous post. Vaaa, animat, que ara els segueixo tots!!!
Petons,
C.

Àngels Álvarez © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO